۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۹۱۷۵۵
سردار فضلی:

کشته سازی توطئه فتنه‌گران است|جوانان مانع توطئه دشمنان شوند

کشته سازی توطئه فتنه‌گران است|جوانان مانع توطئه دشمنان شوند
فرمانده دانشکده افسری امام حسین(ع) سپاه گفت: مردم جانفشانی و از خودگذشتگی خود برای انقلاب و ولایت و کشور را ثابت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار علی فضلی، فرمانده دانشکده افسری امام حسین(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در راهپیمایی حماسه 9 دی اصفهان گفت: حضرت زهرا از خواص خواستند که به میدان بیایند برای بیعت با امام علی(ع) با شمشیر آخته و سرهای تراشیده و برهنه اما تنها در روز پنجم ۱۱ نفر به میدان آمدند، دو نفر از آنها که چهارمین و هفتمین بیعت کننده بودند بیعت خود را پس گرفتند و در آینده با امام به جنگ پرداختند، یکی از آنها سیف الاسلام نام داشت اما علیه امام شورش کرد.

وی مطامع دنیوی و فرزندان را عامل خیانت این افراد دانست و افزود: مردم آیا در انقلاب اسلامی و ۹ دی در مقابله و مواجهه با فتنه فتنه گران، غنیمتی تقسیم شد یا مردم عزیز و شریف در عهد و پیمان با نایب امام زمان (عج) از همه داشته های خود گذشتند و با همه داشته های خود به میدان آمدند؟ مردم ما در اطاعت محض و بی چون و چرا از امام انقلاب به میدان آمدند و هرچه داشتند در دست گرفتند و جان و مال خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند تا در معامله با خدا تاریخ تکرار نشود.

سردار فضلی سبقت گرفتن در دفاع از اسلام و انقلاب را ویژگی مردم انقلابی در طول تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: در سال ۸۸ مردم در انتخابات حماسه ای خلق کردند اما عناصر غرب زده و سلطنت طلب که از اوایل انقلاب کارهایی انجام می‌دادند وارد عمل شدند تا علیه این حماسه مردم توطئه کنند و حماسه انتخابات سال ۸۸ را به کام مردم تلخ کردند چرا که به آرزوهای خود نرسیدند.

فرمانده دانشکده افسری سپاه، ایجاد شکاف و فاصله میان مردم را یکی از برنامه های دشمنان در سال ۸۸ برشمرد و اظهار کرد: از پیش از انتخابات برنامه ریزی کرده بودند که اگر رأی نیاوردند با شعار تقلب در کشور آشوب و اغتشاش کنند، امکان تقلب در انتخابات وجود ندارد و اینها با سازماندهی بسیار خود را برای کف خیابان آماده کرده بودند، با سبز اموی به کف خیابان آمدند و خسارات بسیاری را به کشور وارد کردند و به دنبال براندازی بودند.

سردار فضلی با اشاره به افزایش تعداد فتنه‌گران در اردوکشی‌های خیابانی، به اعلام پیروزی در انتخابات از سوی موسوی پیش از اتمام رأی گیری اشاره کرد و گفت: فتنه گران دنبال کشته سازی و تحمیل دروغ‌های بسیار به مردم برای آشوب گری بودند، به حوزه بسیج مقداد حمله کردند و افراد را می‌کشتند که کشته سازی کنند و حتی به یک مادر و فرزند خردسالش که به مهد کودک پناه برده بودند هم رحم نکردند.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در ۲۹ خرداد سال ۸۸ تصریح کرد: رهبر انقلاب فرصت بیشتر و اضافه‌ای به اینها دادند برای بررسی اعتراضاتشان و همه را دعوت به اتحاد و انسجام کردند اما سران فتنه روز بعد مزدوران خود را به خیابان کشیدند و آشوب و شورش بپا کردند و اگر دل در مهر کشور داشتند و خیرخواه مردم بودند هرگز چنین خسارتهایی بار نمی‌آوردند و دست به آشوب و شورش نمی‌زدند.

سردار فضلی با تبیین ابعاد گسترده خروش مردم علیه فتنه در هشتم و نهم دی ماه سال ۸۸ و برچیدن بساط فتنه، اظهار کرد: فتنه سال ۹۸ موضوعی است که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و دشمنان برای این فتنه برنامه ریزی کردند، مردم به ویژه جوانان باید مراقب باشند اجازه توطئه به دشمنان ندهند و البته ما با تمام توان در برابر دشمنان هستیم و آنها نمی‌توانند کاری از پیش ببرند./1304/پ210/ب1

ارسال نظرات